סיורי אומנות בלונדון – שילוב של כיף ועניין

סיורי אומנות בלונדון - שילוב של כיף ועניין

לונדון היפה היא העיר הגדולה ביותר בבריטניה וגם בירתה. זו עיר שמגיעים אליה בכל שנה מיליוני תיירים וזאת בזכות ריבוי האטרקציות הנהדרות שקיימות בה. בעיר הזו יש הכל מהכל, ניתן למצוא בה היסטוריה, אתרי מורשת, כנסיות, פארקים, חנויות מיוחדות ושווקים, אבל יותר מכל לונדון מאופיינת בתרבות. תוכלו לראות בה המון אומנות, תרבות רחוב מעניינת, מחזות זמר ותיאטראות. בעיר זו יש יותר תרבות מכל עיר אחרת שתיסעו לטייל בה ולכן אם אתם מחובבי האומנות, דעו לכם שלונדון זהו יעד שאסור לכם לפספס. אוהבי האומנות יפרחו בעיר זאת ויוכלו לעשות טיול שלם אשר כולו עוקב אחרי התרבות האנגלית והאומנות שמציפה אותה.

סיורי אומנות בלונדון הכוללים מוזיאונים

לונדון מוצפת במוזאוני אומנות מכל הסוגים ומומלץ מאוד לפחות יום אחד בטיול להקדיש לטיול סיורי אומנות בלונדון. ריכזנו לכם מספר מוזאונים לאומנות שאתם חייבים לראות בעת שהייתכם שם. המוזיאון הראשון הוא הגלריה הלאומית. מדובר באחת מן גלריות האומנות הגדולה והידועה ביותר בעולם. במוזיאון זה יש ציורי אומנות ממאות קדומות מאוד בהיסטוריה של טובי הציירים המפורסמים של התקופות השונות. הגלריה הבאה שכדאי לבקר בה היא גלריה טייט מודרן. גלריה זו מציגה תצוגות של אומנות מן המאה ה-20 ומוצגות בה בדרך כלל תצוגות בינלאומיות. הגלריה האחרונה שאנו ממליצים להגיע אליה בסיורי אומנות בלונדון היא אוסף וואלס, בה נמצאים אוספים פרטיים מן המאות ה-17 – 18.

אדריכלות מאופיינת בלונדון

לונדון מאופיינת במבנים מגוונים מתקופות שונות. אחת התקופות המעניינות באדריכלות בלונדון היא האדריכלות הגותית אשר מאופיינת בקשתות מחודדות, חלונות גדולים במיוחד, ויטראז'ים וצריחים. הסגנון האדריכלי הגותי בלונדון הושפע מהצרפתים ואלמנטים אלו הגיעו משם. על בסיס ההשפעות הצרפתיות החלו האנגלים בבניה מסוג זה ופיתחו אותה כאדריכלות שולטת במאה ה- 10 בעיקר. המבנים הגותיים גבוהים מאוד ויש התמקדות בפרטים עשירים מאוד ומרכבים. מעבר לאדריכלות הגותית, לונדון מאופיינת גם במבני אדריכלות מודרנית של מבנים מיוחדים כמו בית העיריה שהוקם בשנת 2002 אשר מתוכנן כך שהקומות העליונות יוצרות צל על הקומות התחתונות. ללא ספק אחד מהמבנים המעניינים ביותר שקיימים.

סיורים בלונדון הכוללים אומנות רחוב

אם תעשו סיורים בלונדון במספר אזורים, שווה לכם מאוד לבבקר במזרח לונדון ולראות שם את אומנות הרחוב ואומנות הגרפיטי. מדובר בשכונה צבעונית במיוחד שהיא מרכז אומנותי בפני עצמו. תיירים רבים מגיעים לאזור זה בעת סיורים בלונדון על מנת לראות את הרחוב השוקק חיים בעזרת הגרפיטי אשר מצויר על קירות השכונה. יש ברחוב זה יצירות אומנות צבעוניות במיוחד וכל חובב אומנות שיגיע לשם יתפעל מהיופי והמיוחדות שבמקום. ללא ספק אחד המקומות שחייב להגיע אליהם כאשר אתם מגיעים ללונדון.

לסיכום, לונדון שוקקת אומנות גם מודרנית, גם עתיקה וגם אומנות מיוחדת, ללא ספק מקום שמותאם מאוד לכל חובבי האומנות.

אהבתם? איזה כיף, עכשיו ספרו לחברים :)

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יוחנני

יוחנני

גם זה יכול לעניין אותך: