צלקות אקנה – 7 השיטות היעילות לטיפול

צלקות אקנה - 7 השיטות היעילות לטיפול

דרורה שמואלי ממכון היפי שבך מסבירה מהי מחלת האקנה

אם אתם סובלים מאקנה בעור ומחפשים לטפל בו במרכז, כדאי שתבינו קודם מהי מחלת האקנה. דרורה שמואלי ממכון היפי שבך אשר נמצא בפתח תקווה מסבירה כי אקנה היא מחלת עור שכיחה מאוד אשר רבים סובלים ממנה בגיל ההתבגרות ולפעמים גם לאחר גיל זה. פצעי האקנה הם פצעים אשר מושפעים משינויים הורמונליים בגופנו ולכן מופיעים אצל מתבגרים, נשים בהריון ונשים אחרי לידה. למעשה אלו זמנים שהורמונים נוטים להשתולל בגוף וזה בא לידי ביטוי לעיתים כאקנה על העור באיזורי הפנים והגב. ההורמונים משתנים מאדם לאדם, יש אנשים שנראה אצלם הרבה פצעי אקנה באזורים רחבים ויש כאלו אשר יסבלו מהתופעה באופן נקודתי.

שבע השיטות היעילות לטיפול באקנה

על מנת לטפל היטב באקנה, יש למעשה לחלק את הטיפול לשניים.

ובנוסף אלו 7 הנקודות החשובות שיש לשים לב אליהן בכל הקשור לאקנה והטיפול בו.

  1. החלק הראשון הוא למעשה החלק המניעתי. בחלק זה מומלץ לשמור היטב על היגיינת הפנים באמצעות שטיפת הפנים והידיים לפני שאנו נוגעים באזורים בהם יש פצעים.
  2. בנוסף, הקפדה על שתיית מים מרובה עוזרת בדילול המוגלה שתוך הפצעים וכך מונעת מהנקבוביות להתמלא.
  3. כמו כן, מומלץ להימנע משימוש במייק אפ עמיד אשר חוסם את הנקבוביות.
  4. נקבוביות שאינן פתוחות וסגורות בחומרים כמו מייק אפ צוברות בתוכן לכלוך ומוגלה.
  5. הטיפ האחרון בנושא מניעה קשור לחומרים שאנו שמים על איזור השיער.
  6. חומרים שומניים, גם הם כמו המייק אפ העמיד חוסמים את הנקבוביות ויוצרים פצעים באזור.
  7. החלק השני של הטיפול קשור למעשה בטיפול באקנה קיים ובצלקות שלו. במקרה זה מומלץ לפנות למכון יפי מקצועי אשר עוסק בטיפולים מסוג זה.

טיפול בצלקות אקנה

אם אתם סובלים מפצעי אקנה ובמיוחד אם מדובר בפצעים באזורים נרחבים אשר לא עוברים ומתחדשים לאורך זמן, מאוד מומלץ ללכת ולטפל בהם בהקדם. אם עברתם את שלב הטיפול באקנה ונשארו לכם צלקות אקנה, דעו לכם שגם לצלקות של פצעי אקנה יש טיפול מתאים. חשוב מאוד להגיע למכון יפי מקצועי אשר מטפל בצלקות של פצעי אקנה הורמונליים. במכוני היפי המקצועיים יש שלל רחב של טיפולים אשר מתאימים אותם על פי סוג העור שלכם ולמעשה בצורה זו ניתן להגיע לתוצאות מצוינות אשר מותירות מראה פנים חלק ונקי מפצעים וצלקות.

לאחר שיטפלו באופן מקצועי בפצעים הקיימים ויסבירו לכם איך להימנע מפצעים נוספים, תתחילו בטיפול ראשוני של קילוף שכבות האפידרמיס. אפידרמיס הן למעשה שכבות העור החיצוניות אשר בהן נמצאת הפגיעה העיקרית. לאחר קילוף השכבות תתחילו סדרת טיפולי פילינג משקם עור אשר לו תוספת של חומצות המתאימות לסוג העור הספיציפי שלכם. חומצות אלו למעשה פועלות על הצלקות עצמן ומפחיתות את עומקן מטיפול לטיפול. לאחר סדרת טיפולים על פי מצב העור שלכם תוכלו לקבל פנים חלקות מפצעים וצלקות.

אהבתם? איזה כיף, עכשיו ספרו לחברים :)

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יוחנני

יוחנני

גם זה יכול לעניין אותך: