מה מיוחד בארוחת שף הכוללת גיבוש עובדים?

beef-blur-chicken-323682

אם יש לך עובדים בעסק, אתה בטח יודע שאתה צריך מידי פעם לארגן להם איזו שהיא פעילות גיבוש, שיכולה להיות בערב או בשעות היום. למה? כי במהלך היום יום, בשגרה, הם לא מצליחים להכיר האחד את השני. הם אומנם עובדים ביחד ויש אינטראקציה, אבל היא עוסקת בעיקר במה שנוגע לעבודה. בזמן העבודה יש לחץ לעמוד ביעדים, להגיע לתוצאות ולבצע משימות. אי אפשר באמת להכיר טוב יותר מעבר לשיחה שטחית, מה גם שחוויה משותפת תמיד מקרבת.

מה תרוויח מזה כמעסיק? תרוויח עובדים שמחים יותר, עובדים מרוצים יותר וכאלו שמרגישים שמקום העבודה שלהם משקיע בהם. תרוויח עובדים רעננים יותר ועם מוטיבציה גבוהה יותר, ובשורה התחתונה – גם עובדים מגובשים יותר מה שמחקרית נבדק והוכח שתורם לפרודוקטיביות בעבודה.

יש לך כמעסיק אפשרויות שונות לגיבוש העובדים, מהן זולות או יקרות יותר, יומיות או כמה ימים או פשוט כמה שעות של הנאה ושל ביחד. אם מה שאתה מחפש הוא האופציה האחרונה, הנה רעיון מצוין לגיבוש העובדים – ארוחת שף משותפת!

ארוחה שמשלבת סדנת גיבוש

אז מה מיוחד בארוחת שף כקונספט לגיבוש העובדים? קודם כל כי בדרך כלל היא תהיה משולבת בסדנא או יותר נכון מיני סדנא. זה אומר שהעובדים יבשלו יחד עם השף את הארוחה, יקבלו הסברים ויעשו ניסיונות ובסופו של דבר גם יאכלו את מה שבישלו. ארוחת שף הכוללת סדנת בישול היא חוויה של ממש עבור העובדים, היא דורשת עבודה בקבוצות, זוגות או בכל פורמט שהוא והיא תקרב בין העובדים מעצם העשייה.

אין כמו ארוחה ביחד

אם זו סדנא ולאחריה ארוחה ביחד, זה כיף גדול. העובדים אוכלים יחד עם השף את מה שהם בישלו מה שייצור אצלם תחושת גאווה ואחדות. אבל גם אם לא היתה סדנא לפני ארוחת השף, זה עדיין חווייתי ומיוחד. עם כל הכבוד למסעדות ובתי קפה שכל אחד מאיתנו יוצא אליהם מידי פעם, ארוחת שף היא משהו אחר. בארוחת שף הוא זה שבדרך כלל גם מגיש את האוכל או שהוא מגיע לאלו שאוכלים ומדבר איתם על מה שהוא בישל, ומה שמוגש לעובדים יהיה מעוצב, יפה, אסתטי ובסופו של דבר גם טעים. ארוחת שף היא חוויה לכל אחד ובעיקר אם זו קבוצה שרוצים לגבש מכל סיבה שהיא כמו קבוצת עובדים, זו בהחלט יכולה להיות דרך נהדרת.

רוצים לקחת את זה עוד צעד אחד קדימה? תשלבו את ארוחת השף יחד עם אטרקציות נוספות. זה יכול להיות יום גיבוש שבצהריים או בערב בו העובדים ישתתפו בארוחת שף או יחד עם כל אטרקציה אחרת. כולם אוהבים לאכול ואוכל מיוחד הוא משהו שמרגש תמיד, ואין כמו ארוחת שף לגיבוש העובדים שלכם.

אהבתם? איזה כיף, עכשיו ספרו לחברים :)

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יוחנני

יוחנני

גם זה יכול לעניין אותך: