יתרונות קידום אורגני לעומת קידום ממומן

adult-connection-desk-374720

כל בעל אתר אינטרנט שמע את המושגים קידום אורגני וקידום ממומן. רבים מאותם אנשים התלבטו רבות באיזה אפיק כדאי להשקיע על מנת להביא לתוצאות הטובות ביותר. בעמוד הקרוב נחשוף אתכם ליתרונות של שיטת הקידום האורגני על פני שיטת הקידום הממומן.

שמעון לייזרוביץ, איש קידום ושיווק אתרים שמלווה עשרות אתרים שונים כבר למעלה משבע שנים, מסביר לנו בקצרה על היתרונות של קידום אורגני על פני קידום ממומן.

מדוע חשוב לבצע קידום לאתר שלכם?

סביר להניח שבתור בעלי אתר אינטרנט, אחת השאיפות שלכם היא להביא להצלחה של האתר. ההצלחה נמדדת בדרך כלל בכמות הכניסות והצפיות שיש לאתר שלכם בחודש, יום או בכל פרק זמן אחר שתבחרו. לאלו מאיתנו שיש להם אתרי אינטרנט שדרכם הם מוכרים מוצרים או שירותים שונים – עניין הכניסות והצפיות מקבל משנה תוקף. סביר להניח שכל אדם שמחזיק אתר אינטרנט שמע את המושג קידום אורגני מתישהו.

לפני שנסביר מה היתרונות של שיטת הקידום האורגני על פני שיטת הקידום הממומן, חשוב לתת מילה או שתיים על קידום ממומן. בגדול, מדובר באתרים הראשונים שמופיעים בכל עמוד חיפוש של גוגל (בדרך כלל מדובר בארבעת האתרים הראשונים), והם משלמים לגוגל על פי כמות הקליקים והכניסות לאתר שלהם. המילה "מודעה" מופיעה בדרך כלל ליד אותם אתרים, מה שמאפשר לזהות אותם.

קצת על קידום אורגני

אז מה זה קידום אתרים בכלל? קידום אתרים אורגני או בשמו הלועזי SEO, הוא הוא שיטת קידום שנועדה לשפר את מיקום האתר ביחס לשאר תוצאות החיפוש השונות. בניגוד לקידום ממומן שבו אתה משלם לגוגל על מנת להופיע בתור מודעה בעמודי החיפוש, קידום אורגני מאפשר באמצעים כאלה ואחרים להביא את האתר לפסגת העמוד בגוגל.

קידום אתרים אורגני נחשב ליותר איכותי ויותר אמין על פני קידום ממומן, מה שמייצג את היתרונות המרכזיים של שיטת הקידום הזו.

יתרונות קידום SEO

היתרון הראשון הוא פוטנציאל הגבוה להחזרת ההשקעה. תוצאות אורגניות – כל אותן תוצאות שמופיעות בכל ראשית עמוד בגוגל (לא בתור מודעה), נתפסות בעיניי אנשים כתוצאות איכותיות יותר ולפיכך כמות הכניסות לאותם אתרים תהייה גבוהה יותר בדרך כלל. ההקלקות והכניסות לאתרים, מאפשרות להחזיר את ההשקעה בצורה מהירה יותר מאשר קידום ממומן.

היתרון השני והחשוב לא פחות הוא אמינות הקידום. מכיוון שלא מדובר בתוצאות שמופיעות בעקבות פרסום בתשלום, האתרים המובילים בשיטת הקידום SEO נחשבים לאיכותיים ואמינים יותר, ובעיניי רבים נחשבים לאיכותיים ברמת התוכן שלהם. לא בכדי, לקוחות ואנשים שמבינים דבר או שניים בשיטות הקידום השונות, יעדיפו תמיד להיכנס לאתרים הראשונים בגוגל בשיטת הקידום האורגני, בעיקר בגלל היתרון ברמת התכנים האיכותיים.

אהבתם? איזה כיף, עכשיו ספרו לחברים :)

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יוחנני

יוחנני

גם זה יכול לעניין אותך: