פלטת בשרים עדיפה לארוחה זוגית

cook-cooking-cuisine-2641886

אתה רוצה להפתיע אותה ומתלבט איך לעשות את זה. לא משנה אם זהו יום הנישואין שלכם, יום ההולדת שלה, התאריך שבו נפגשתם בפעם הראשונה או כל תאריך אחר שאתה רוצה לציין, אתה רוצה שזה יהיה רומנטי, כייפי וכמובן, טעים. אין כמו ארוחה זוגית בשביל לשים בצד את שגרת היום יום, בשביל להתנתק מכל העיסוקים היום יומיים, בשביל להיות רק אתם בתוך חוויה קולינרית, כזו שלא תשכחו עוד זמן רב. אם אתם זוג שאוהב בשר, אין כמו פלטת בשרים טובה בשביל ליהנות עד הסוף, והנה כמה הצעות לפלטות בשרים עדיפות, כאלו ששניכם תאהבו, כמובן לצד סלטים, פיתות ושאר דברים טובים.

האפשרויות

הנה כמה אפשרויות של פלטות בשרים לארוחה הזוגית שלכם. זו יכולה להיות פלטת בשרים עם אנטריקוט עם או בלי עצם יחד עם פילה ישראלי, פילה שאטו סינטה ושייטל. זו יכולה להיות פלטה עם כבד אווז, חזה עוף, פילה מיובא ואנטריקוט ברילוצ'ה. עוד אפשרות לקומבינציית בשרים מעולה יכולה להיות כמה סוגי נקניקיות כמו נקניקיות עוף ונקניקיות טלה, יחד עם פיקאניה, T.B  וצלעות טלה. בשרים כמו קבב, פרגיות וחזה אווז גם כן תמיד ילכו. בסופו של דבר זה עניין של טעם אישי ובחירה, עניין של מה שאתם אוהבים ומעדיפים ובעיקר אם אתה רוצה להפתיע אותה, מה שהיא מעדיפה.

בבית או בחוץ?

אם אתם אוהבים בשר ואתה רוצה להפתיע אותה, יש לך שתי אופציות לעשות את זה. האחת היא בבית והשנייה היא במסעדה. אם אתה הולך על האופציה השנייה, זה יהיה פשוט וקל יותר אבל גם בנאלי יותר. אתה יכול למצוא מסעדת בשרים טובה, לבחור ב מראש מה תרצה ושיכינו לך או ששניכם תגיעו ותבחרו יחד. זו אופציה נוחה ולא מצריכה ממך יותר מידי חוץ מלהזמין אולי מקום מראש ולפתוח את הארנק. כמובן שהבשר יהיה טרי יותר כי הוא יוכן באותו הרגע מה שיעצים עוד יותר את החוויה הקולינרית.

מצד שני, להשקיע קצת ולהכין ארוחה רומנטית בבית כשכל מה שנוגע לבשרים אתה תקנה מוכן לפני במסעדה, זו גם אופציה מצוינת. אין כמו להיות לבד לגמרי בלי אנשים מסביב, לשבת ליד שולחן שאתה ערכת כמו שאתה רוצה מה שאומר עם יין, נרות, אולי קצת פרחים על השולחן וכל מה שמסביב. זה ידרוש ממך השקעה גדולה יותר של מאמץ, אבל את המאמץ הזה היא תיראה וזה תמיד יכול לעשות רק טוב.

אין ספק שארוחה זוגית היא משהו שתמיד יעבוד. כולם אוהבים לאכול וכשהאוכל מושקע וטעים, זה נהדר. ארוחת בשרים יכולה להיות עוד יותר שמחה וטובה, בעיקר אם שניכם אוהבים את הקונספט, או שאתה אוהב והיא חובבנית, ואתה רוצה להכניס אותה לעולם הזה.

אהבתם? איזה כיף, עכשיו ספרו לחברים :)

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יוחנני

יוחנני

גם זה יכול לעניין אותך: