איך להפתיע את בת הזוג עם ארוחת שף

adult-alcohol-blur-374073

יכול להיות שזה יום הנישואין שמתקרב שגורם לכם לבדוק מהן האופציות שעומדות בפניכם להפתיע אותה ויכול להיות שזה יום ההולדת שלה, יכול להיות שאתה רוצה לציין את חידוש ברית הזוגיות או שאתה רוצה להפתיע אותה מכל סיבה אחרת, אין כמו ארוחת שף בשביל להשיג את המטרה.

ארוחת שף היא חוויה של ממש, היא משהו שלא שוכחים זמן רב וכן, היא כמובן גם טעימה מאוד. ארוחת שף היא אינטימית ורומנטית, חוויה קולינרית שמתאימה למי שאוהב אוכל מיוחד ולמי שפחות. ארוחה כזו כוללת מיומנות אירוח והגשה גבוהים, אוירה מדהימה וכיף גדול.

רוצים להפתיע? קחו אותה לביתו של השף…

ארוחת שף יכולה להיות בקונספט כזה או אחר ואם אתם רוצים להפתיע אותה במשהו מחוץ לבית, זו אופציה מצוינת עבורכם. אתם יכולים להגיד לה שאתם הולכים לארוחת ערב (או צהרים, תלוי בשעה) והיא לתומה תחשוב שאתם הולכים לעוד מסעדה, טובה ככל שהיא תהיה אבל לא מפתיעה מבחינתה. כשתתקרבו לביתו של השף היא לא תבין לאן אתם לוקחים אותה וכשתיכנסו והיא תראה את השולחן הערוך, את הנרות וכל הפסיליטיז שמסביב, היא תהיה בהלם.

אופציה נוספת – תביאו את השף הביתה

שפים שמספקים שירותי שף פרטי מציעים אופציות שונות לארוחה רומנטית. חלק מהם ישמחו להגיע אליכם, בין אם זהו הבית שלכם או כל מקום אחר שאתם רוצים ששם תהיה הארוחה. שף כזה יביא איתו את כל מה שצריך לארוחה, כלים, נרות וכל מה שמסביב. אין כמו עריכת כלים יוקרתית, יין משובח, עיצוב שולחן, נרות ריחניים וכמובן תפריט גורמה לחגוג את הביחד, את הזוגיות והרומנטיקה. אם זה בבית שלכם זה עוד יותר עוצמתי, וההפתעה יכולה להיות כשהיא חוזרת מהעבודה או מכל מקום אחר, או שתעדכנו אותה שאתם עומדים להפתיע אותה במשהו וכדאי שהיא תתכונן.

למה לא לבשל יחד?

רוצים לקחת את זה עוד צעד קדימה? שלבו את הארוחה יחד עם סדנת בישול זוגית. יש לא מעט שפים שמציעים את זה, סדנת בישול או בישול משותף מה שיכול להיות עוד הרבה יותר חווייתי. אין כמו ללמוד מהטובים ביותר ואין כמו לאכול את מה שאתם מבשלים, זה כיף גדול וחוויה קולינרית משמעותית, כזו שלא עוברים כל יום.

אז נסכם

אם אתם מחפשים איך להפתיע אותה, ארוחת שף יכולה להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. ואם אתם ממש אבל ממש נועזים, אתם יכולים לקפוץ לאתר ypaymore ולתפוס טיסות חמות שעולות כל כמה דקות ליעד שעדיין לא ביקרתם בו – את זה היא לא תשכח את זה לעולם (ניסינו את זה כבר 😜). ואם אתם פחות נועזים, אז אפשר לומר שהיום יש לא מעט אנשים שתפריט גורמה הוא משהו שלא זר להם, ואם היא אוהבת אוכל מיוחד זו תהיה הפתעה מדהימה. כמובן שכדאי לפני כן לוודא שמה שאתם עומדים לאכול הוא אוכל שיכול להתאים לה, בין אם זה חלבי, בשרי, צמחוני או טבעוני. שפים שמציעים ארוחות חווייתיות לא חסר ושיטוט קצר ברשת יספק לכם לא מעט אופציות.

אהבתם? איזה כיף, עכשיו ספרו לחברים :)

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יוחנני

יוחנני

גם זה יכול לעניין אותך: